• Bekijk ons lesrooster
  • Openingstijden

    OpeningstijdenX

    MAANDAG07.45 tot 22.00 uur

    DINSDAG07.45 tot 22.00 uur

    WOENSDAG07.45 tot 22.00 uur

    DONDERDAG07.45 tot 22.00 uur

    VRIJDAG07.45 tot 21.00 uur

    ZATERDAG08.00 tot 13.00 uur

    ZONDAG09.00 tot 13.00 uur

  • 026 370 0243
  • Contact

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op de meeste vragen. Klik op de vraag om de bijbehorende antwoorden te tonen. Mocht het antwoord op uw vraag hier niet bij staan, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Ik wil een afspraak maken om de sportschool te bezichtigen, kan dat?

Dat kan, u kunt zelfs gratis een weekpas aanvragen via dit formulier! Wij bellen u dan zo snel mogelijk op voor het maken van een afspraak.

Hoe kan ik lid worden bij Physique?

U kunt lid worden door onderstaand contactformulier in te vullen. Wij bellen u dan om een afspraak te maken voor een intake en starterspakket. Een instructeur zal u de eerste 2 keer dat u komt sporten op weg helpen en het inschrijfformulier met u invullen, zodat u een abonnement kunt kiezen dat bij u past.

Klantenservice
Bezig met versturen

Wat houdt het starterspakket in?

Het starterspakket krijgt u wanneer u begint met sporten bij Physique. Omdat wij goede begeleiding erg belangrijk vinden is dit verplicht. Het starterspakket bestaat uit 2 afspraken, deel 1 en deel 2. Tijdens deel 1 zal de instructeur met u bespreken wat uw doelen en voorkeuren zijn. Tevens doet de instructeur een kleine fitheidscheck met u waarbij hij onder andere uw bloeddruk, gewicht en conditie meet. Op basis hiervan zal hij een schema voor u maken. Deze wordt uitgelegd tijdens de 2e afspraak. Op deze manier kunt u verantwoord starten met een schema dat precies aansluit op uw doelen en wensen.

Wat is het verschil tussen een A lidmaatschap en een B lidmaatschap?

Omdat Physique een preventiecentrum is bieden wij naast de reguliere groepslessen en fitness ook beweeggroepen aan. Dit zijn groepen die sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut, zoals de Hartfitgroep en de Fitzwanger groep. Wanneer u deelneemt aan deze speciale doelgroeplessen onder begeleiding van een fysiotherapeut hoort hier een A lidmaatschap bij. Wanneer u alleen deelneemt aan de reguliere fitness en groepslessen kunt u een B lidmaatschap afsluiten.

Rekenen jullie ook inschrijfkosten?

Ja, wij rekenen eenmalig €33,- inschrijfkosten. Het starterspakket zit bij deze inschrijfkosten in. Tevens betaalt u € 5,- borg voor de toegangspas.

Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk stopzetten bij vakantie of blessure?

Wanneer u op vakantie gaat of om andere niet medische redenen tijdelijk niet kunt sporten, kunt u het lidmaatschap tijdelijk stopzetten. Dit kan alleen als u een maandabonnement heeft en dit kan alleen in hele maanden, met een maximum van 6 maanden. Bijvoorbeeld van 17 juli tot 17 augustus. Hiervoor betaalt u eenmalig € 7,50 administratiekosten.
Wanneer u om medische redenen niet kunt sporten kan elk abonnement op elk moment stopgezet worden. Hiervoor worden geen administratiekosten in rekening gebracht. Mocht u een blessure hebben, dan raden wij u aan zich aan te melden voor fysiotherapie.

Op welke manier kan ik mijn lidmaatschap betalen?

De reguliere lidmaatschappen betaalt u altijd per automatische incasso. Het inschrijfgeld en de borg voor de toegangspas kunt u ook via de pin voldoen of contant betalen. Wanneer u het abonnementsgeld voor 1 jaar vooruit wilt betalen kan dit wel contant of per pin. U krijgt dan tevens 5% korting.

Kan ik eerst een paar keer uitproberen voor ik een lidmaatschap afsluit?

Dat kan, u kunt via dit formulier een weekpas aanvragen. Met deze weekpas kunt u een week gratis onbeperkt bij ons komen sporten.

Wat is een pro-rata maand?

Al onze lidmaatschappen gaan in per de eerste dag van de maand. Als u halverwege de maand lid wordt, dan start uw lidmaatschap dus officieel per de eerste dag van de daaropvolgende maand. Voor de tussenliggende periode (die halve maand) brengen wij een bedrag in rekening, afhankelijk van het aantal dagen dat u bij ons getraind hebt tot aan het einde van die maand. Dit noemen wij de ‘gebroken maand’ of ‘pro rata maand’.

Voorbeeld:
U schrijft u in per 11 januari. De officiële ingangsdatum van uw lidmaatschap is dan 1 februari. De gebroken maand duurt dan van 11 januari tot en met 31 januari. Voor deze 21 dagen wordt -op basis van het maandtarief- precies berekend hoeveel deze gebroken maand zal kosten.

Kan ik mijn abonnement tussendoor wijzigen?

Maandabonnementen kunt u elke maand aanpassen. Wanneer u besluit het abonnement te upgraden, dan kan dit op elk moment. Wanneer u het abonnement naar beneden wilt bijstellen dan kan dit met 1 maand opzegtermijn. Bijvoorbeeld: wanneer u het abonnement op 14 juli naar beneden bijstelt, dan gaat dit in per 1 september.

Wanneer u een jaarabonnement hebt kun u deze een jaar na het afsluiten van het abonnement wijzigen. Na 1 jaar lidmaatschap kan dit net als bij de maandabonnementen per maand worden gewijzigd.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

U kunt uw lidmaatschap opzeggen door het online opzegformulier volledig in te vullen en te versturen.

Over ons | Klantenservice | Opzeggen | FAQ | Vacatures | Voorwaarden | © 2016 Copyrights - Physique Preventiecentrum BV