• Bekijk ons lesrooster
  • Openingstijden

    OpeningstijdenX

    MAANDAG07.45 tot 22.00 uur

    DINSDAG07.45 tot 22.00 uur

    WOENSDAG07.45 tot 22.00 uur

    DONDERDAG07.45 tot 22.00 uur

    VRIJDAG07.45 tot 21.00 uur

    ZATERDAG08.00 tot 13.00 uur

    ZONDAG09.00 tot 13.00 uur

  • 026 370 0243
  • Contact

OUR CLASSES

Jumping fitness

EAT - SLEEP - JUMP - REPEAT

Jumping Fitness is een dynamische conditietraining op speciaal hiervoor ontwikkelde trampolines. Uniek in Arnhem. Voor de work-out maakt u gebruik van traditionele aerobicpassen, welke door de veerkrachtige ondergrond niet zo belastend voor de gewrichten zijn, dan wanneer u de oefeningen op vaste ondergrond uitvoert. Het gevoel van balans en coördinatie van het lichaam wordt aanzienlijk verbeterd door Jumping Fitness. Door het spelen met de zwaartekracht worden meer dan 400 spieren aangespannen  en ontspannen – meer dan elke andere duursport!

We bieden Jumping Fitness voor volwassenen aan op verschillende niveaus:

Bronze: Low impact training

Silver: Combinatie van low impact en high impact training

Gold: High impact training.

Low-Impact wil niet zeggen dat er met een lage intensiteit/activiteit wordt getraind maar de impact ofwel de directe invloed op het lichaam wordt zoveel mogelijk beperkt zodat de kans op blessures nihil is. Zo worden er weinig explosieve oefeningen gedaan en wordt er gelet op een goede houding.

High-Impact is een vorm van cardiovasculaire training wat bevorderlijk is voor het verbranden van vet in een korte intensieve training. High impact training verhoogt de metabolisme, stimuleert de productie van groeihormonen en het vergroot de explosieve kracht. Uiteraard wordt uw uithoudingsvermogen verbeterd!!!

De training beperkt zich tot het oppervlak van de trampoline, deze is exclusief voor u beschikbaar. De Jumping Fitness training is zo ontworpen dat iedereen op eigen niveau aan zijn trekken kan komen. Door de combinatie van snelle, sprintachtige en trage -afkomstig uit de krachttraining- sprongen wordt de vetverbranding van het lichaam sterk aangemoedigd. De complexiteit van de Jumping-oefeningen geeft de garantie om het hele lichaam en/of gedeelten hiervan te versterken. Een essentieel onderdeel van de training is gewijd aan de lichamelijke balans die nodig is en versterkt wordt door de flexibele trampoline. Deze specifieke evenwichtstraining versterkt vooral de diepe rugspieren, die normaal moeilijk te trainen zijn.

Door regelmatig Jumping Fitness te beoefenen zijn in korte tijd positieve resultaten zichtbaar en voelbaar. U verbrandt drie keer zoveel calorieën als tijdens joggen, maar dankzij de energieke training worden de gewrichten ontzien. Meer weten? Lees hier hoe Jumping Fitness werkt.

  • Jumping heeft niets te maken met ingewikkelde choreografie. De training is gebaseerd op eenvoudige sprongen, geeft ook beginners voldoening en biedt een training die erg leuk is.
  • Jumping combineert verschillende soorten oefeningen en stretching, zodat alle delen van het lichaam getraind en gerekt worden.
  • Jumping is perfect voor mensen die gewicht willen verliezen, hun lichaam willen verstevigen, hun conditie willen verbeteren en nieuwe energie willen krijgen.
  • Jumping helpt om te ontsnappen aan de dagelijkse stress en dient ter preventie van ziekten.

Lestijden en instructeur

Bekijk het lesrooster voor de lestijden en de instructeurs. Deze les kan online gereserveerd worden via ons online Virtuagym platform of app.

Gratis proberen?

Wilt u Jumping Fitness een keer gratis proberen? Claim dan nu een gratis proefweek.

Gratis proefweek Physique

Over ons | Klantenservice | Opzeggen | FAQ | Vacatures | Voorwaarden | © 2016 Copyrights - Physique Preventiecentrum BV