• Bekijk ons lesrooster
  • Openingstijden

    OpeningstijdenX

    MAANDAG07.45 tot 22.00 uur

    DINSDAG07.45 tot 22.00 uur

    WOENSDAG07.45 tot 22.00 uur

    DONDERDAG07.45 tot 22.00 uur

    VRIJDAG07.45 tot 21.00 uur

    ZATERDAG08.00 tot 13.00 uur

    ZONDAG08.45 tot 13.00 uur

  • 026 370 0243
  • Contact

Thuisworkouts

Physique is momenteel gesloten, maar dat betekent niet dat jullie stil hoeven te zitten! Daarom hebben we speciaal deze pagina gemaakt, waarop we allerlei workouts posten die je thuis kunt doen. Veel plezier!

Scout en Comfort:
Je gaat 20 seconden werken, 10 seconden rust en je doet alle vier de oefeningen 2x.
Dit betekent dat je in totaal 8 rondjes maakt en 4 minuten bezig bent. Scout laat de uitdagendere oefeningen zien en Comfort alternatieven met bijvoorbeeld een stoel.

Dennis heeft een workout bedacht speciaal voor gevorderen, hieronder laat hij hem zien:

Warming-up 3 rounds
Alternate single deadlift 12
Backward lunges + rotation 12
Shoulder taps 12
Hand walk outs 5

WOD 5 rounds for time
Jumping lunges 10
Push -ups 10
Reverse sit up 10
Jumping Jacks 20

Bij de WOD doet Marijn de scaled oefeningen.

Ben je toe aan wat zwaardere varianten van de push ups? Dennis laat drie varianten zien en tussendoor voert hij ook de back extensie uit, voor de onderrug. De push ups kan je ook eerst op de knieën uitvoeren! Herhaal alle vier de oefeningen 8-12 keer.

Speciaal voor onze Bootcampers hebben Jan en Dennis een explosieve (plyometrische) training opgesteld voor jullie, succes!!

Een workout van Wendy:

Hierbij Kracht@home! Ik heb 5 verschillende krachtoefeningen voor jou opgenomen!

Je kan de oefeningen met én zonder trampoline doen! Matje, handdoek en eventueel een bank/ stoel is alles wat je nodig hebt!

Benen, billen, buik, armen en borst komen allen aan bod!

Workout Lars

Jumping Wendy

Over ons | Lesrooster | Klantenservice | FAQ | Vacatures | Voorwaarden | © 2016-2018 Copyrights - Physique Preventiecentrum BV