• Bekijk ons lesrooster
  • Openingstijden

    OpeningstijdenX

    MAANDAG07.45 tot 22.00 uur

    DINSDAG07.45 tot 22.00 uur

    WOENSDAG07.45 tot 22.00 uur

    DONDERDAG07.45 tot 22.00 uur

    VRIJDAG07.45 tot 21.00 uur

    ZATERDAG08.00 tot 13.00 uur

    ZONDAG08.45 tot 13.00 uur

  • 026 370 0243
  • Contact

ACTUEEL

FAQ’s Corona – Update!

Door admin | In Actueel | Op maart 16, 2020

Beste leden,

Op dit moment wordt de hele wereld getroffen door het Corona virus. Dit heeft invloed op iedereen. Het is in deze tijd belangrijk om goed te zorgen voor de eigen gezondheid en die van elkaar. We krijgen veel vragen over het stopzetten en/of tijdelijk bevriezen van het abonnement en het terugbetalen van de maandelijkse contributie. Door de uitzonderlijke omstandigheden waar wij ons allen in bevinden, hebben wij tijd nodig om hiervoor een passend antwoord te formuleren.

Aangezien wij allemaal in hetzelfde schuitje zitten en wij allemaal van elkaar afhankelijk zijn, hopen wij dat wij ook nu de duurzame relatie met al onze leden kunnen behouden. Sommigen van u zijn al jaren lid, anderen pas sinds kort, maar jullie worden allemaal zeer gewaardeerd. Jullie zorgen ervoor dat wij kunnen bestaan. Uw steun en vertrouwen in onze organisatie zal er hopelijk voor zorgen dat wij ook na alle hectiek onze kwaliteit kunnen behouden en alles weer kunnen aanbieden zoals u van ons gewend bent. Wij vragen om uw geduld, begrip en loyaliteit, juist nu in deze onzekere tijd. Hieronder zullen wij uw vragen zoveel mogelijk proberen te beantwoorden.  

Vraag: Is Physique Preventiecentrum open?

Helaas zijn wij momenteel tot 6 april gesloten.

Vraag: Kan ik mijn abonnement wijzigen of pauzeren vanwege de Covic-19 (Coronavirus)?

Op basis van de huidige situatie kunnen we je lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen of stopzetten. Wij zijn samen met onze branchevereniging NL Actief verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken. Wij zullen u hierover zo snel mogelijk informeren. Voor wijzigingen aan uw lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

Vraag: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl het fitnesscentrum gesloten is?

We gaan voor al onze leden kijken naar een geschikte compensatie. De situatie is ook voor ons nieuw. We laten ons informeren door de overheid en onze branchevereniging. We zullen je hierover zo snel mogelijk informeren.

Vraag: Physique hanteert een automatische incasso per 4 weken. Wordt er ook geïncasseerd wanneer Physique dicht is?

Rond 25 maart zal inderdaad de 4-weekse incasso weer gedaan worden. Wij zijn ons bewust van het ongemak voor onze leden, wij vinden dit erg vervelend. Wij willen u graag aanspreken op uw loyaliteit en vragen om uw begrip hiervoor. Wij zullen u de komende weken informeren over compenserende maatregelen. Het is namelijk een vraagteken of de sluiting wordt verlengd na 6 april en of de overheid compenserende maatregelen voor fitnessclubs treft. Wij hopen op uw vertrouwen dat wij deze kwestie integer zullen afhandelen.

Ik wil mijn lidmaatschap per direct opzeggen, kan dat?

Wat jammer dat u het lidmaatschap wilt opzeggen! De huidige situatie is volgens onze Algemene voorwaarden geen geldige reden om uw lidmaatschap direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden waarbij u na het uitdienen van uw contract met 4 weken opzegtermijn kan opzeggen.

Vraag: Wat als ik sporten echt nodig heb voor mijn gezondheid?

Onze afdeling Fysiotherapie is nog open voor als er een gezondheidsklacht aan ten grondslag ligt. Bel gerust met Physique als je hierover vragen hebt. Bel met 026-3700243 of mail naar receptie@physique.nl.  

Vraag: Worden er ook alternatieve trainingen aangeboden om thuis te sporten?

Physique zal de komende periode via online kanalen trainingsmogelijkheden voor thuis aanbieden in de vorm van films op Facebook en www.physique.nl/thuisworkouts en thuistrainingsschema’s in onze Virtuagym app. Deze app is geschikt voor Android en IOS.

Ook zullen we binnenkort onze leden FitSnacks.TV kunnen aanbieden. FitSnacks.TV is een revolutionair on-demand video platform.
FitSnacks.TV presenteert je een groot scala aan workoutvarianten en lifestyle tips in snackformaat. In te starten waar en wanneer het jou uitkomt. De perfecte ondersteuning om fit te worden én te blijven.

Daarnaast kunt u workouts doen van Les Mills via deze link: https://watch.lesmillsondemand.com/at-home-workouts.

Vraag: Hoelang duren de bijzondere maatregelen bij Physique?

In principe tot 6 april. Physique zal haar leden en cliënten per email en Social media informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.

Vraag:
Physique heeft de automatische incasso gedaan, terwijl het sportcentrum dicht is?

Ja, we zijn ons bewust van dit ongemak voor onze leden en daarom zijn we voor nu verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. We zullen je hierover later verder informeren.

Wij volgen het beleid van VWS en de adviezen van het RIVM. Volg de voorschriften om verspreiding van het corona virus te voorkomen:

  • Blijf thuis als je verkouden bent of koorts of griepverschijnselen hebt
  • Houd waar mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar
  • Was je handen regelmatig en goed
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Geen handen schudden
  • Gebruik van een handdoek bij de oefentherapie is verplicht
  • Ook bij de oefentherapie geldt: maak na de oefeningen de fitnessapparaten goed schoon met de sproeiers en papieren handdoeken die in de zaal aanwezig zijn

Meer info op http://www.rivm.nl

En belangrijk: zorg goed voor jezelf én voor elkaar!

No Comments to "FAQ’s Corona – Update!"

Over ons | Lesrooster | Klantenservice | FAQ | Vacatures | Voorwaarden | © 2016-2018 Copyrights - Physique Preventiecentrum BV